Opstart og tidsplan

Egerbyg er en dynamisk virksomhed, hvor vi dagligt strukturerer vores ressourcer og planlægger nye arbejdsopgaver, så både du og vi bruger vores tid så fornuftigt som muligt.

Bekræft opstartsdagen hurtigt

Når du skriftligt har accepteret et tilbud på en opgave, vender vi automatisk tilbage til dig med en dato for opstart.
Passer datoen dårligt eller fortryder du, kan du på dette tidspunkt vælge ikke at benytte dig af vores tilbud.
Hvis du derimod kan acceptere vores foreslåede opstartsdato, skal du hurtigst muligt bekræfte dette, da vi ellers kan få andre ordrer i mellemtiden. Ordrer som kan udskyde opstarten for din opgave.

Undgå udskydelse af opstarten

Jo længere tid, der går før du vender tilbage med en endelig bekræftelse, desto større er risikoen for, at vi på grund af nye, tilkomne ordrer, må udskyde opstartsdagen for dit arbejde.

Hvis vi giver dig en opstartsdato fx indenfor en måned, kan vi naturligvis ikke starte op, hvis du først vender tilbage med din bekræftelse efter en måned eller måske blot en uge, da der kan være indgået nye ordrer i den mellemliggende periode.

Vi kontakter dig for at aftale tidspunkt

Når vi på kontoret har modtaget din bekræftelse på, at opstartsdatoen passer ind i din kalender, får den bedst egnede medarbejder overdraget opgaven. Han/hun tager efterfølgende telefonisk kontakt til dig for at aftale det praktiske – fx på hvilket tidspunkt du er hjemme til at lukke os ind.
For at undgå spildtid og unødig kørsel skal der være indgået en aftale omkring detaljerne, inden vi kommer ud til dig.

Hvis vi ikke får fat i dig og har aftalt et tidspunkt, kører vi ikke ud, selvom vi når opstartsdatoen.